środa, 22 maja 2013

Rusza Zakwasowa Mapa Polski

Kilka tygodni temu Basia podrzuciła mi link do fajnej czeskiej inicjatywy - Kváskove mapy Czech - której głównym zamysłem jest, najkrócej mówiąc, dzielenie się zakwasem. Osoby, które zakwas hodują i chciałyby się nim podzielić nanoszą swoje namiary na mapę, zaś osoby, które zakwas chciałyby dostać, mogą się z nimi skontaktować i o niego poprosić. Pomyślałam, że fajnie byłoby przenieść ten pomysł na grunt polskiego Internetu - tak więc oto do Waszej dyspozycji Zakwasowa Mapa Polski, dzięki której możecie znaleźć zakwas (i jego właścicieli :-)) w swojej okolicy, możecie dzielić się nim i zachęcać do pieczenia domowego chleba :-) Zapraszam!

PS. Strona będzie się powoli rozwijać, pięknieć ;-) itd, jeśli jednak macie jakiekolwiek sugestie co do funkcjonalności, wyglądu, czegokolwiek - piszcie koniecznie (adres w zakładce KONTAKT) - z góry pięknie dziękuję!

2 komentarze :

  1. świetna inicjatywa ,mnie zdechł zakwas i czekam aż ktos mi podaruje nowy, bo mnie nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń